سایت دانلود-دانلود رایگان
دانلود رایگان ترفندها ، نرم افزار و مداحی و بازی و کتاب

نرم افزار Aneesoft 3D flash Gallery

ساخت گالری های فلش برای اضافه کردن عکس به گالری خودتان  فقط عکس را کشیده و در داخل صفحه نرم افزار رها می کنیدو خود نرم افزار به طور خودکار طراحی و کد نویسی را انجام می دهد میتوانید پس زمینه و نحوه نمایش گالری تصاویر رابه میل خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد،مثل انتخاب قالب برای گالری ، تنظیم حرکت عکس، اضافه کردن موارد دیگر



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:Aneesoft 3D flash Gallery,
ارسال توسط حمید

 

این نرم افزار یک نرم افزار منحصر به فرد مخصوص ساخت آلبوم های عکس با کیفیت و زیبایی بالا می باشد .با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا آلبوم هایی زیبا در زمینه های مختلف از جمله آلبوم های تولد، ازدواج، و ... ایجاد کنید این نرم افزار با در نظر گرفتن کلیپ آرت هایی زیبا در رابطه با هر کدام از این موضوعات طرفداران زیادی را برای خود بدست آورده است . همچنین این نرم افزار مصادف با هر موضوع خود زمینه ای مناسب را در نظر گرفته است تا کاربر در انتخاب زمینه راحت باشد.یکی از قابلیت های این نرم افزارمنوهای زیبا برای دی وی دی ها می باشد.

پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید . در پنجره باز شده برنامه ، از طریق منوی help  بر روی گزینه Register  کلیک کنید.در مرحله ی دوم ، در آتوران بروی کلید serial کلیک کنیدو nameو Registration  را در پنجره برنامه وارد کنید .سپس بر روی کلید Activate  کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:ساخت آلبومWedding Album Maker Gold v3,8,
ارسال توسط حمید

Outerspace Software Bix Photo Book

Kb 877.03

برنامه ای جالب برای ساخت آلبوم های زیبا و سه بعدی از تصاویر .ویژگی های این نرم افزار از این قرار می باشد خروجی به صورت فایل فیلم AVI  ، سایه دادن و ایجاد جلوه به صورت دلخواه ، نا مرئی کردن و کم رنگ کردن صفحات آلبوم ،ساختار و یافت های از قبل تعریف شده برای صفحات و...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:ساخت آلبومOuterspace Software Bix Photo Book,
ارسال توسط حمید

 

برنامه ای برای ساخت آلبوم های زیبا از تصاویر و ذخیره آن با فرمت فلش.می توانید از آلبوم ها ی ساخته شدهدر وب سایت خود استفاده کنید.

Mb6.96



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:ساخت آلبوم,
ارسال توسط حمید

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
<